Bypåske

Denne dagen startet med at jeg ble vekket av en telefon på viber (app som gjør at man kan tekste og ringe gratis) av Tanja, en av mine beste venner fra Sverige. Utrolig deilig å prate med henne. Så tok jeg tur nr 2 opp Fløien (var jo der i går også) med to fine venninner. Bilder kommer senere. I kveld skal jeg drikke Corona og ut på byen med ungdomsskolevenninner. Gleder meg! I forgårs (tirsdag) dro jeg, mamma og pappa på ski på Totland, men det var så utrolig isete at det var rett og slett ikke så gøy.. haha! jaja. Ellers i påsken har jeg jobbet (lørdag, mandag og onsdag), og skal jobbe denne lørdagen (påskeaften) også. Så får vi se hva jeg finner på. Har noen halvveis avtaler, så satser på at det blir en fin helg. =) God påske alle sammen♥
IMG_8372IMG_8373
Bilder fra forrige gang jeg dro ut (i februar). hehe!

Bypåske

Legg igjen en kommentar

