Spa

I Riga benyttet vi oss såklart av spatilbudet. På fredagen tok jeg Excotic foot ritual og fransk manikyr.
bildemanikyr
På fotmassasjen fikk føttene mine peeling, deilige kremer, og dyppet i varm voks, for så å ligge med voksen på føttene i femten minutter. Så dro hun voksen av og føttene ble silkemyke. På søndagen var jeg, Silje og Lene i sauna badet, basseng og varmestue. Vi fikk deilig te og slappet helt av. Merket at jeg fikk totalt ro i kropp og sinn. Så fikk vi full body massage, som var veldig deilig og avslappende. Jeg har drømt om spa i alle år, så det var superdigg å pleie meg selv litt. =)

Spa

4 kommentarer om “Spa

  1. Nina Julianne sier:

    Kjenner det fristet med det akkurat nå !
    Men får holde meg til å gå til hudpleier å bli skjemt litt bort innimellom😀

Legg igjen en kommentar

