Påskeegg

Jeg har fått sykt mye påskegodt! Først fikk jeg et påskeegg fra jobben, en utrolig hyggelig overraskelse. Etter jobb på lørdag dro jeg direkte hjem til mamma og pappa på Askøy, hvor jeg visste at det ventet et egg fra mamma. Og der ventet det ikke bare et, men to påskeegg! Det ene var fra mamma, og fylt med masse digg smågodt og påskemarsipan. Så fikk jeg i tillegg et påskeegg fra Marita. Med søte små kyllinger i + syykt mye digg snop, alle mine favoritter! Jeg ble skikkelig glad!! =) Tusen takk!♥ Så nå har jeg litt vel mye påskegodt å spise!!
collage23

Påskeegg

En kommentar om “Påskeegg

  1. marita sier:

    værsåågooo😉 ble litt mye påskesnop om du fikk tre påskeegg ja:p får prøve å spare litt i hvert fall❤

Legg igjen en kommentar

