Cafe Green & Tea

Jeg, Lene og Silje tok lunsj på en utrolig sjarmerende kafe da vi var i Riga. Jeg tror den het Cafe Green & Tea hvis jeg ikke tar helt feil.
IMG_8593
Når jeg er på ferie får jeg lov til å kose meg! Så jeg slo til med et stykke ostekake til lunsj. Den var skikkelig god.
IMG_8592IMG_8595IMG_8588 IMG_8589
Lene og Silje bestilte en kanne med te på deling. Lene må alltid ha tre sukkerbiter i teen sin! (Sorry Lene, hahhaa).
IMG_8591IMG_8582
Litt dårlig (uklart) bilde av Silje, men det får gå! Her nyter hun en blåbærpai.
IMG_8597
Min fancy cappuccino. Love.
IMG_8600

Cafe Green & Tea

Legg igjen en kommentar

