Shopping

I Riga ble det en del shopping, litt mer enn jeg beregnet. Jeg er storfornøyd!! Humøret mitt blir straks ganske mye bedre etter litt nye innkjøp. =)
IMG_8635
1. Ferskenfarget tulipantopp med blonder. (Endelig har jeg fått tulipantopp på plass i garderoben!!) 2. Mønstret tights. 3. Hvit oversized (men kort) genser. Alt fra butikken New Yorkers.
IMG_8637
1. Converse sko (på tilbud!) fra sportsbutikk. 2. Smykke fra Aldo. 3. Hvit tynn genser fra New Yorkers. 4. Hvit cardigan (i samme stoff som genseren) fra New Yorkers. 5. New York genser fra BikBok.
IMG_8639
Bikinier fra New Yorkers. Heldigvis er årets bikinihandel i boks! Det er alltid stress hver sommer. Så nå er jeg klar for Mallorca med mamma og storesøster. Er en stund siden jeg har reist til syden med familien nå, jeg gleder meg veldig, blir skikkelig deilig. =)
IMG_8641
Vi var på marked hvor jeg bare måtte kjøpe et par ullsokker av en koselig gammel latvisk dame. Men da jeg kom hjem så jeg at den ene sokken er en del større enn den andre… hahaha. Det gjør ingenting da, de er kjempegode. Glemte forresten å ta bilde av en veldig fin lyserosa Nike treningstopp som jeg kjøpte.

Shopping

Legg igjen en kommentar

