21.03.13

Jeg har klart å bli syk!! Var jo syk for sånn tre uker siden så derfor overrasket det meg at jeg allerede har blitt syk igjen.. Men det var sykdom på Rigaturen, så jeg har nok blitt smittet. Fikk influensa natt til i går, og det er virkelig den verste timingen med tanke på at jeg har to store innleveringer og underveisvurderinger i begge fagene mine til fredag (i morgen). Har nesten ikke fått gjort noe dagene før, og tenkte at jeg hadde disse dagene på å skrive masse. Selvfølgelig blir jeg jo syk nå, typisk! Så nå har jeg tatt to paracetter og håper virkelig at jeg får skrevet noe som jeg kan levere inn. Det er grusomt å jobbe med oppgaver når man bare vil ligge i sengen og sove, men er man nødt så er man nødt. Det viktigste er at jeg får godkjent sånn at jeg kan ta eksamen.

21.03.13

Legg igjen en kommentar