Nordmenn i Riga

… er det virkelig mange av!! Vi var omringet av nordmenn på hotellet vårt. Hotellet lå veldig sentralt og hadde superdigg hotellfrokost. Ja, jeg har altså vært på tur til Riga i helgen. Planen var å reise tre kjærestepar, men pga mine omstendigheter ble jeg altså et femte hjul på vognen, hehe. Men det gikk veldig fint, alle tok godt vare på meg, så det var egentlig ikke noe problem. Herlig gjeng! Glad for at jeg fikk mulighet til å bli enda bedre kjent med alle. Her er vi på en restaurant på lørdagskvelden.
IMG_8602
Ruben, Lene, Runar og Silje.
IMG_8605IMG_8625
Maten var utrolig god. Fire av oss bestilte kyllingbryst (på bildet) mens Runar slo på stortrommen med biff. Biffen tok nok plass hos Runar, mens alle oss andre bestilte dessert. Jeg tok eplepai med is. Ååååh det var NAM!!
IMG_8630IMG_8604
Awkward meg som prøver å trenge meg innpå et kjærestebilde… hahaha.IMG_8607IMG_8622
Flere innlegg kommer med litt bilder fra byen, stay tuned. Vi har kost oss med sightseeing, shopping, chillax og spa. Deilig å komme seg litt vekk og unne seg masse god mat og drikke.

Nordmenn i Riga

Legg igjen en kommentar

