To accept that things are different

Jeg har ingen skolemotivasjon, og har egentlig ikke hatt det helt siden semesteret startet. Det er så mye som har endret seg i mitt personlige liv den siste tiden som gjør at jeg har lyst til å gjøre alt annet enn å lese og jobbe med skolen.. Det eneste jeg har lyst til å gjøre er ting som kan bearbeide alt som skjer og har skjedd; lese andre bøker enn fagbøker, skrive dikt, finne ny musikk, se serie og filmer, gå ute på tur, trene, og sånne ting som ikke krever for mye av konsentrasjonen min. Bare drømme meg vekk, tenke, føle, og gjøre det som må gjøres for at jeg skal komme meg videre og akseptere at flere ting har blitt annerledes i livet mitt den siste perioden. Jeg er så sliten emosjonelt, at jeg føler ikke jeg har krefter til å begynne å lese og skrive skole. Jeg har aldri hatt det sånn før, jeg pleier alltid å klare å fokusere på skolen jevnt. Og til fredag neste uke skal jeg levere inn en stor øvingsoppgave i religionsfaget (for at jeg skal kunne ta eksamen) i tillegg til en underveisvurdering i mappen i engelskfaget. Skal jo til Riga i helgen, også skal jeg jobbe en del dager, så jeg er nødt til å prøve å skrive en del i dag, men det går liksom ikke. Håper at jeg klarer å komme igang. Jeg må bare prøve.

To accept that things are different

Legg igjen en kommentar

