Moccamaster

Til jul var jeg så heldig å få moccamaster av mamma og pappa. Den står på rommet mitt og ikke på kjøkkenet pga det ikke er plass på kjøkkenet, i tillegg til at jeg vil være veldig forsiktig med den (vil jo ha den i mange år fremover). Å høre lyden og kjenne lukten av at moccamasteren brygger kaffe er så deilig. Ingenting er som en god kopp kaffe om morgenen.
IMG_8389IMG_8391

Moccamaster

2 kommentarer om “Moccamaster

  1. Charlotte :) sier:

    Nytraktet kaffi er en av de mest fantastiske luktene, spesielt tidlig på morgenen eller når man er veldig trøtt! Jeg merker det spesielt når jeg er på tidligvakt på jobb, da er det bare helt vidunderlig å kjenne kaffilukten spre seg på kontoret❤

Legg igjen en kommentar

