Carry on, my dear, carry on

Nå har jeg skrevet et par vonde og såre innlegg, så nå vil jeg prøve å get back to vanlige innlegg. Det tror jeg er en måte å muntre meg selv opp på, iallefall i en liten grad. I dag tidlig etter Kenny dro måtte jeg bare legge meg i sengen og sove litt, og bare drite i å gå på det første seminaret. Forelesningen ble heldigvis flyttet! Jeg og Kenny hadde til tross for omstendighetene en veldig fin dag i går, med god middag og is, det var veldig fint♥ Uansett, jeg skal komme meg på skolen til det siste seminaret i dag. Før det skal jeg lage middag med Silje. Det er veldig deilig å ha en så utrolig god venninne som samboer, spesielt i kjipe perioder. Hun er så flink til å muntre meg opp, og altfor flink til å lytte til alle mine sad stories haha =) Etter seminaret tar jeg turen hjem til mamma og pappa. Tror de har lyst til å trøste meg litt!
IMG_0472

Carry on, my dear, carry on

Legg igjen en kommentar

