It may take a while, but eventually you’ll find the good in goodbye

Ja… så har jeg også fått det som kalles kjærlighetssorg. Akkurat nå kjenner jeg bare tomhet. Klarer ikke å føle så veldig mye. Begge er enig i at det er det beste, men det gjør det ikke mindre vanskelig.. Vi ser på hverandre og får tårer i øynene. Det siste døgnet har vi grått og holdt hverandre, snakket om vanlige ting, ledd sammen, grått litt til, og enda litt til, og holdt hverandre. Det er ingen tvil om at vi er veldig glad i hverandre og ønsker hverandre bare alt godt. Han er en fantastisk bra person og han kommer alltid til å bety mye for meg. Jeg gruer meg til å starte hverdagen uten han. Til å stoppe meg selv i å sende melding og ringe hver dag. Til å venne meg til tanken at han ikke er min, og jeg ikke er hans. Tanken av at noe mangler, av at noen mangler, i livet mitt.
collage14
Dette er mitt første brudd i et seriøst forhold, så jeg vet ikke helt hvordan jeg kommer til å takle det. Jeg er redd. Men de aller fleste går gjennom dette en eller flere ganger i livet, så jeg føler bare på alt det som andre har og kommer til å føle på. På toppen av alt har jeg klart å bli syk (tett, slapp og verker). Så siden han gikk i går har jeg ligget i sengen, hørt på sanger om heartbreak og spist is. To venninner har vært innom med omsorg og klemmer. Har fått så mange fine og støttende meldinger og telefoner fra mange venninner. Jeg er veldig heldig som har så mange fantastiske venninner som bryr seg. Så får vi håpe at tiden leger alle sår ♥

It may take a while, but eventually you’ll find the good in goodbye

3 kommentarer om “It may take a while, but eventually you’ll find the good in goodbye

Legg igjen en kommentar

