Planning the week

Deilig søndag! Ingen vekkerklokke. Våknet kl 12. Dusjet, hoppet i verdens søteste kosedress, spiste frokost, drukket to glass sjokolademelk og selvfølgelig kaffe. Sett serie, lest blogger, hørt på deilig musikk og catchet up med mine svenske bestevenner på whatsapp (geniaaal app!). Nå skal jeg planlegge uken; treningsøkter, matinnkjøp og lesing. Tenker jeg skal gjøre det skikkelig denne uken siden jeg som oftest slurver en del hvis ikke. Og i helgen får jeg besøk av min kjære, så gleder meg veldig mye til det.
collage11
Ellers har denne helgen vært kjempefin. Jobbet i går og så i bursdag (innlegg lengre ned), og på fredag var jeg på kafe med Charlotte Aa som var på besøk i Bergen, og etterpå dro vi opp til Charlotte L på kosekveld og laget hjemmelaget pizza. =) Håper dere har kost dere.

Planning the week

Legg igjen en kommentar

