Trying to find balance in this rollercoaster we call life

I går var jeg på jobbkurs. Der ble det holdt foredrag om sesongens nye sko mens vi fikk deilig fruktfat og kaffe latte. Med andre ord så storkoste jeg meg! hehe. Var på kafè etterpå og catchet up med venner før jeg dro på jobb resten av dagen.
collage8
På tirsdag tok mamma med meg og Marita på restaurant og kino. Det ble kyllingspyd på Zupperia, og Lincoln på kino. 
collage9
Jeg har farget håret mitt! Blondt er ikke helt min greie, det ble aldri sånn fin blondt som jeg ville ha, + at det koster meg masse mer penger å vedlikeholde med striping enn med brunt hår som jeg kan farge med kjøpeboks. I tillegg så kler jeg mye bedre mørkere. Så nå har jeg chesnut brown farge på håret, og den er ganske fin. Skal til frisøren og klippe det neste uke. Wihiii.

Trying to find balance in this rollercoaster we call life

2 kommentarer om “Trying to find balance in this rollercoaster we call life

Legg igjen en kommentar

