Working Saturday

Denne lørdagen åpnet jeg butikken for første gang alene siden jeg begynte å jobbe. Det gikk veldig fint! Jeg har jo erfaring fra før i butikk, så jeg er vant til alt det greiene. Stod alene en time før Karoline kom på jobb. Koselige kollegaer gjør at tiden på jobb går fort! Det er forresten obligatorisk å gå med Ecco sko på jobb, så jeg kjøpte et par denne uken (på bildet under). De er i glattskinn og gode å gå i (sånn som alle Ecco sko).
collage4
Å velge musikk på spotify er noe av det beste med jobben! Hørte på Lana Del Rey den første timen mens jeg drakk fersk kaffe. Digg!collage5 
Etter jobb dro jeg hjem til mamma og pappa og spiste hjemmelaget pizza. Overnatter her, og får middag i morgen også (money saved haha). I morgen må jeg lese mange(!!) artikler, det skal nemlig være quiz i seminaret på tirsdag. Håper dere har en fin helg♥ På fredag var forresten jeg og Marita søs på Ricks på standup show! Det var morsomt!

Working Saturday

Legg igjen en kommentar

