I wanna be the best version of myself every single day


Disse to er så fine sammen. På tirsdag så jeg Gangster Squad på kino, film nr 2 hvor de spiller mot hverandre. Men jeg synes de er mye bedre sammen i Crazy Stupid Love, den filmen er så gøy!!

I dag på jobb spanderte min søte kollega en stor smoothie på meg! Små gleder og oppmuntringer i hverdagen. I går hadde jeg middagsbesøk av to venninner fra ungdomsskolen. Vi lagde deilig wok og så Idol. Ukene går så sykt fort, og det dumme er at jeg ikke prioriterer nok tid til skole. Jeg føler bare at jeg gjør andre ting: venner, trening, jobb, se på Pretty Little Liars, også har plutselig alle dagene i uken gått! Synes det er vanskelig å sette meg ned og lese for tiden. Vet ikke helt hva det skyldes. Ingen motivasjon? Does anybody feel the same way?

I wanna be the best version of myself every single day

Legg igjen en kommentar

