1.2.3.4

I går hadde jeg en skikkelig bra intervalløkt på treningsstudioet. For min del kommer det veldig an på formen. Jeg hadde masse å gi i går, og fikk heldigvis ikke sting. Sting er jeg veldig plaget med. Vanligvis pleier jeg å slutte å spise og drikke ca to-tre timer før trening, men likevel kan jeg få sting. Når jeg ikke får sting har jeg the best time working out!! Det er litt dumt det med spisingen og sånt, for da må jeg planlegge skikkelig treningen og kan feks ikke gjøre noe særlig morgentrening. Jeg må alltid ha frokost i magen og drukket masse vann + kaffe på begynnelsen av dagen. Også må jeg jo da vente noen timer før trening, haha stress. Jeg misunner virkelig de som kan spise en god frokost, drikke masse vann og gå rett på trening!

Dumt at sunn mat er dyrt! Hadde jeg hatt masse penger til å bruke på mat så hadde jeg spist masse fruktblanding med skyr yoghurt hver enste dag! Men det er ikke så enkelt med studentøkonomi. Jeg er likevel en av de som bruker litt ekstra penger på mat istedet for å kjøpe det billigste jeg finner. I dag spiste jeg feks cottage cheese med eple og kanel til frokost, my favorite these days! Blir jo litt expensive om man skal spise det hver eneste dag, men noen dager i uken funker =) Så får det bli knekkebrød på de andre dagene hehe. Jeg har spist appelsin til kvelds mange dager på rad nå, det er sykt digg med appelsin! Masse C vitaminer!

1.2.3.4

Legg igjen en kommentar

