We begin to love, We begin to breathe

vitamnwell
Vitamin Well, love it. God helg alle♥ Denne helgen kom Marita søs på besøk i den nye leiligheten på fredag. Vi lagde god mat, så Idol og Pretty Little Liars. Jeg har ikke sett PLL før, så vi begynte på de to aller første episodene. Nå er jeg offisielt hektet og har kommet til episode 11. haha. Lørdag var jeg på treningstime på SIB og hadde masse energi, veldig digg. Spiste middag hos kusinen min Lene og catchet up. Vi har altfor masse å snakke om, haha, så vi trenger nok mer enn bare èn kveld. I dag har jeg åpnet fagbøkene for første gang (vi begynte jo denne uken), og merker at det er litt slitsomt å komme igang (iallefall på en treg søndag hvor jeg aller helst vil bare slappe av og se serie) hehe. I kveld blir det kino, Les Miserables. I morgen, på en helt vanlig mandag, skal jeg og Silje ha litt gjester hjemme hos oss, som en liten slags innflytningsfest, bare at det ikke er en fest haha.

jeg har fått JOBB!!! På Ecco skobutikk på Lagunen. For min del går det kjempefint å reise dit. Det er noen stopp med bybanen, også hopper jeg rett på en buss (de går kjempeofte til Lagunen) så det er ingen problem. Jeg er veldig glad for å ha fått jobb!! Første opplæring blir på onsdag, også blir det jobbing uken etter. Gleder meg =)

We begin to love, We begin to breathe

Legg igjen en kommentar

