You gotta continue

bildep
Formiddagen i dag var deilig. Hadde huset for meg selv, og hoppet i min nye peachfarget kosedress (har ingen kosedress fra før, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt det før?!?!?!), spiste god frokost (cottage cheese med eple og kanel), og hadde litt kvalitetstid med meg selv, som dere ser på bildet over hehe. Begynner ikke på skole før neste uke, så akkurat nå består hverdagen bare av flytting og jobbsøking. I går malte jeg og pappa første strøk på rommet mitt i leiligheten. Vi kjøpte inn pizza og snacks og koste oss. I dag tok jeg og mamma strøk nummer to. Etterpå dro jeg og noen flere til Anne-Marte og Esther sin leilighet, så Idol og bare chillet. I morgen blir det IKEA med mamma og pappa. It will be good.

You gotta continue

Legg igjen en kommentar

