Those little miracles that are such a natural part of life

I dag var jeg noen timer hos Maria, som har blitt nybakt mamma! Vi har vært nære venner helt siden 1.klasse på barneskolen, det er helt rart hvor fort tiden går!! Plutselig ble vi voksne.

Her er Olander Émil, åååå jeg får nesten litt babyfeber =)=)
olanderemil
Fint bilde av mor og sønn.
mariaogolanderbilde
Seee så liiiten. Magisk.
babybilde
Tenk, om noen år blir kanskje jeg også mamma! Kinda crazy, men jeg gleder meg jo egentlig veldig da =)=)=) When the time comes!

Those little miracles that are such a natural part of life

Legg igjen en kommentar

