Cold in january

wintercold
Jeg er så sliten nå. Tiden min blir brukt på finn.no, hybel.no og nav.no for å se etter jobb, leilighet, jobb, leilighet. Har tatt så mye buss frem og tilbake til sentrum for å dra på visninger. Endelig sitter jeg som støpt i godstolen med kaffekopp og marsipansjokolade! NAM, jeg har fått helt dilla på marsipansjokolade for tiden.. før likte jeg ikke marsipan. Vet ikke hva som skjedde? Mamma sier at jeg har blitt voksen. haha.
marsipansjoko
Har hatt litt tid til venner også denne uken, det er herlig. Men denne fredagskvelden har jeg ingen planer utenom å kose meg hjemme med mamma og pappa. I morgen blir det sushi og film med søsteren min, jippiiii sushiiiiii. =D Ha en fin helg fine mennesker

Cold in january

2 kommentarer om “Cold in january

Legg igjen en kommentar

