We could die chasing this feeling

Hurra for juleferie! Eksamen på mandag gikk faktisk ikke så veldig ille, så jeg vet at jeg består. Det er digg. Var ultimat sliten etterpå, og var svimmel da jeg tok bussen hjem. Lite søvn, mye bekymring og stress = en sliten og svimmel Silje. K hadde også eksamen på mandag, så vi feiret med taco og Hobbiten på kino. Den var sykt bra! Visste ikke at det skulle være en trilogi, så nå venter vi i spenning på neste film.
billde
Masse fine julelys i Trondheim sentrum. Tirsdag ble brukt på å sove, juleshopping i koselige Trondheim med K, og etterlengtet frisørtime.
bildefrisør
Nå er håret nystripet og klar for julesesong og masse bilder, hehe.

I dag jobbet jeg, og skal jobbe de neste to dagene også. Så skal jeg pakke og vaske leiligheten, og gjøre litt småærender, så det blir litt hektisk. Er fremdeles litt sliten etter eksamensperioden, men kan endelig slappe av på lørdag når jeg er hjemme i Bergen til mor og far. Gleder meg til å virkelig slappe av, se julefilmer og bare kose meg sykt med chillax aaaaall day long.

We could die chasing this feeling

En kommentar om “We could die chasing this feeling

  1. Charlotte :) sier:

    Når kommer du hjem på lørdag? Jeg regner med du flyr hjem? Må jo få sett deg og gitt deg gaven din før jeg reiser på hytten! :O

Legg igjen en kommentar

