Keep calm and study on

Jeg spyr snart! All informasjon går inn det ene øret og ut det andre. Eksamen kommer til å gå helt crap i morgen, jeg gruer meg skikkelig mye. Har lest gjennom alt pensum, but it doesn’t stick. Har aldri vært så lei som dette før. Bare tanken av å repetere mer nå gjør at jeg får lyst til å spy.. virker som om hjernen min bare har bestemt seg for at den ikke orker mer. Skal snart hjem i leiligheten og spise taco med samboerne og ha litt kosestund en siste gang før jul (Siri reiser hjem i morgen). Blir deilig med avbrekk. Får håpe jeg får tid (og motivasjon!!) til litt repetisjon etterpå, men har ikke så mye håp om det. Jaja, det er bare en eksamen og ikke verdens ende, eller hva? Får bare gjøre mitt beste.

Keep calm and study on

5 kommentarer om “Keep calm and study on

  1. Nina Julianne sier:

    Dette klarer du ! Det er snart juleferie og da går dagene så fort at eksamen føles som en evighet siden😉 Synes det virker så lenge siden jeg hadde siste eksamen, og det var på torsdag.. Hehe..
    Lykke til !😀

  2. Charlotte sier:

    Føler med deg Silje! Har det på akkurat samme måte, leser og leser men denne gangen vil det I-K-K-E sitte! men vi husker nok mer enn vi tror. Men i morgen er det juleferie, det må jo være den største motivasjonen akkurat nå. Lykke til!❤

    1. Bra jeg ikke er alene! Men tror også vi kan mer enn vi tror. Jeg klarte meg ganske greit på eksamen, og det kommer du og til å gjøre!!;-) Tuusen takk. Lykke til du og!! Og god tur hjem igjen til Bergen<3

Legg igjen en kommentar

