Goodbye for now

I kveld dro jentene på studiet for å spise på restaurant som en liten avslutning på semesteret. De andre hadde nemlig siste eksamen i dag, mens jeg har min siste på mandag. Så de skal på byen i kveld og alt! Kjipt jeg ikke får vært med å feiret skikkelig, men det var koselig å samles over middag. Merket at det var litt trist å si hadet til dem. Akkurat når jeg har blitt bedre kjent med folk så skal jeg reise. Det er jo typisk. Kommer til å savne å gå på skole med dem. Her er noen få bilder av jentene (utenom to stk!).
IMG_7943
Maren, Stine og meg.
IMG_7944
Hilde og May. Var det tilfeldig at begge tok svart bluse eller?
IMG_7940
Nina, Kamila og Frøy.
IMG_7948
Jeg innså ikke at blusen viste så mye kløft.. den faller litt ned hvis jeg ikke passer på!! Også ser det litt dumt ut med flette på ene siden og løst hår på den andre siden. Det er ikke meningen altså, jeg fletter bare på den ene siden, men håret faller ut litt etter litt fordi jeg har litt forskjellige lengder! lolz. Nå er jeg egentlig litt kvalm etter burgeren jeg spiste… haha

Goodbye for now

Legg igjen en kommentar

