Taking all of my energy

På onsdag hadde jeg første eksamen. Oppgavene var heldigvis om noe som jeg kunne, så det gikk veldig bra tror jeg! Jeg tok helt totalt fri fra skole resten av dagen, dro på trening og senere spontantur på kino med Kenny. Vi så De urørlige og den var bare helt utrolig bra. Dagen etter var jeg helt ødelagt og klarte såvidt å stå opp. Ble ingen skole på meg den dagen heller, for måtte dra til jobb kl 13. Her ser dere hva jeg driver med på jobb.
bilde-1
På kvelden hadde vi pepperkakebaking i leiligheten med samboerne.
pepperkakebilde
Fredag og lørdag var det jobbing, en liten tur innom en kake-bursdags-fest, Salem og annet chillax kos med Kennyboy på kveldene. Er fremdeles sliten etter jobb og eksamen i dag også.. energien er ikke der. Senere i dag skal jeg ta en luftetur ute i friskt vintervær med Linn, drikke kakao, også må jeg jo se julekalender på tv. Må lese også da, blææh. Ingen energi =(

Taking all of my energy

8 kommentarer om “Taking all of my energy

  1. Nina Julianne sier:

    Prøvde kakaoen…
    Liker ikke selve kaffesmaken uansett hvor mye melk, sukker eller sjokolade som blir puttet oppi.. Hehe. Bra det finnes så mange gode kakaotyper i alle fall🙂

      1. Nina Julianne sier:

        Syns egentlig ikke den var så mye smak på (og den fra Nescafe blir litt for mørk og Nesquick’en til den samme er det for mild smak på…), men så liker eg kakao med ekstra melkesjokolade pluss en dæsj vaniljesukker oppi.. Kan være mine smaksløker som har blitt vant med det.. Hehe..

Legg igjen en kommentar

