When the sky pours down like a fountain

Nå har jeg bladd litt gjennom arkivet på den forrige bloggen min (www.wedancedtogether.wordpress.com) og lest litt om desember og november i fjor. Virker som om livet mitt var bedre da. Jeg var i en periode i livet hvor jeg følte meg virkelig elsket og satt pris på. Det er jo det viktigste av alt. Jeg må bare ha troen på at jeg kan ha det slik igjen. Livet kan jo ikke alltid være like enkelt, eller hva? Man må gå gjennom kjipe ting. Så kommer man klokere og sterkere ut av det. Også må man alltid prøve å finne noe bra eller positivt i det som skjer. Kanskje man ikke ser det akkurat nå, men på langsikt kan det komme noe godt ut av det.
047

When the sky pours down like a fountain

2 kommentarer om “When the sky pours down like a fountain

Legg igjen en kommentar

