Eksamenslesingen har begynt


Nå sitter jeg og Kenny på realfagsbygget og leser. Jeg leser kristen etikk og blir aldri ferdig med den boken!! Føler jeg har exphil om igjen.. Hver gang jeg har gått på toalettet i dag så har Kenny benyttet anledningen til å skifte bakgrunnsbilde på dataen min! Så her er et av bildene han valgte, superlol!!!


HEHE.
Det er godt å ha noen som kan få meg til å le og glemme alt som er kjipt for tiden.. Jeg hadde vært et stk deprimert menneske uten  Kenny sitt selskap!

Senere blir det middag med samboerne + hun nye som skal overta rommet mitt neste semester (når jeg skal flytte tilbake til Bergen). Vi har heldigvis funnet en erstatter! Jeg reiser forresten hjem med fly 22 desember. Skal først jobbe tre dager etter siste eksamen. Blir kjekt med jul og adventstid snart. Tror jeg faktisk skal begynne med julesangene allerede til helgen! Har allerede begynt på julebrusen… =)

Eksamenslesingen har begynt

Legg igjen en kommentar

