Ghosts that we knew

Jeg har hatt en fantastisk start på denne søndagen. Meg og Siri (en av samboerne) tok oss en tur opp til festningen i Trondheim og så utover byen i nydelig solskinnsvær. Tok ikke med kameraet fordi jeg skulle jogge etterpå, men ville veldig gjerne postet noen bilder her på bloggen. Dert får bli neste gang! Etterpå gikk Siri hjem mens jeg jogget videre i kaldt og friskt høstvær, med Mumford & Sons på ørene. Utrolig hva en joggetur/gåtur ute kan gjøre med humøret mitt. Spesielt når det blir så fort mørkt for tiden, og ikke er så mye sol. Så her er mitt tips hvis dere har hatt noen dårlige dager i det siste (sånn som jeg har hatt): løp ut i solskinn med vakker musikk på ørene, og kjenn at du lever. It works like miracles.

Spotify: Mumford & Sons – Ghosts That We Knew


weheartit.com

Denne helgen er det min tur til å vaske fellesarealet (kjøkken/stue og gang) i leiligheten, så det skal jeg ta fatt på nå. Senere får jeg besøk av noen jenter fra studiet på tacokveld. Gleder meg til litt kos.

Ghosts that we knew

Legg igjen en kommentar

