Sisterlove

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle all motgang som møter meg for tiden. Jeg kjenner meg litt ødelagt, sliten, lei meg, fortvilet, oppgitt og maktesløs. Hadde aldri klart meg uten søsteren min, det er sikkert og visst. Hun kjenner meg bedre enn noen og vet akkurat hvordan jeg er og alt som har skjedd opp igjennom livet mitt. Hun er den aller første jeg ringer hvis det er noe. Hun har vært der og lyttet til meg hver eneste gang. I appreciate it more than words could ever say.. ♥

Bilde fra forrige jul da vi var hos fotograf for å gi i julegave til mamma og pappa.

Sisterlove

En kommentar om “Sisterlove

Legg igjen en kommentar

