Birthdaygirl

I går for 21 år siden ble jeg født. Plutselig ble jeg over 20 år!! Jeg skjønner ikke hvordan tiden kan ha gått så fort. Suddenly I’m forty. Neida, det er jo faktisk dobbelt av livet mitt nå, så det må jo ta en del tid! Eller? hehe. Dagen i går ble jeg vekket av samboerne mine kl 07 med bursdagssang og muffins med lys på sengen. KOSELIG!♥ Dagen før var meg og Kenny hos min tante, onkel, fetter og kusiner. Der spiste vi god middag OG jeg fikk bursdagssang av de også, med lys og boller. Etter middagsbesøket kjøpte Kenny alt jeg ville ha i matbutikken, i tillegg til rosebukett og en veldig fin gave som jeg fikk ved midnatt. På selve dagen i går var jeg egentlig bare hjemme og leste fag, spiste konfektsjokolade som jeg fikk av Kenny, så den nyeste episoden av Hart of Dixie, svarte på mange fine bursdags-sms, og skjekket facebook sånn hver halvtime for å se nye fine hilsner haha. På kvelden bestilte jeg og Kenny takeaway sushi og chillet. Vi skulle egentlig dra til Pirbadet (et sånt badesenter med boblebad ute) men Kenny ble ferdig så sent på skolen så det ble ikke tid. Fikk forresten også en pakke i posten av svigers i Førde. Det var kjekt å få pakke på selve bursdagen! Ellers har jeg jo fått mange forhåndsgaver av venner, også kommer jo iphone 5 i posten om ca to ukers tid. Yeah!

Takk til alle som gratulerte meg på dagen♥

Birthdaygirl

Legg igjen en kommentar

