Oskar Awards i Salem 2012


Denne helgen har det vært Oskar Awards i Salem menighet i Trondheim. Fredag var det premierekveld av alle de 11 kortfilmene som var blitt laget. Noen av filmene var skikkelig bra! Lørdag var det klart for et fullspekket show uten like. Et superstilig dansenummer til en fet Guetta beat åpnet kvelden, og live band var på plass. Kvelden var full av morsomme innslag, og før hver film var det en sketsj som introduksjon for den gjeldende kategorien. Noe av det aller morsomste hele kvelden var en som skulle etterligne Asbjørn Brekke show, og det var helt sykt fordi han spurte akkurat de spørsmålene som figuren Asbjørn ville gjort i sitt talkshow! Han var helt lik! Ellers var salen pyntet fint og det var til og med rød løper utenfor. Guttene kom i dress og jentene i kjoler. Selveste kjæresten min var programleder sammen med en jente som heter Silje (hehe samme navn ja), og de gjorde en fabelaktig jobb! Må innrømme at jeg ble litt solt der jeg satt i salen. Kenny var jo som skapt for rollen og slo an med flere morsomheter. Virkelig proft gjennomført kveld som endte med et danseparty med discokule haha. Jeg prøvde å ta bilde av Kenny på scenen men det var veldig vanskelig og fikk desverre ingen tydelige bilder. Men tok noen andre bilder av meg og han, og av meg og de fine samboerne mine.



Fra venstre: Kristin, Line, Siri og meg. Glad i dere jenter♥

Oskar Awards i Salem 2012

En kommentar om “Oskar Awards i Salem 2012

Legg igjen en kommentar

