Chicago dreamin’


Noen ganger lengter jeg tilbake til Chicago. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg var tilbake i klasserommet på North Park University, hvor jeg satt og lyttet til interessante teorier om postmodernismen i amerikansk litteratur av den beste professoren som jeg noensinne har hatt. Noen ganger savner jeg å gå på det fine campusområdet og hilse på alle de amerikanske vennene mine som gikk forbi. Gå på Starbucks og kjøpe skinny vanilla latte. Snakke engelsk hver dag. Ta the brown line (toget) til downtown Chicago og gå rundt i den store og fantastiske byen. Jeg elsker å studere i USA og kunne lett gjort det igjen!

Chicago dreamin’

Legg igjen en kommentar

