November

Denne uken jobbet jeg torsdag, fredag og lørdag. Har heldigvis fått litt kvalitetstid med kjæresten utenom jobbtimene (har vært så mye besøk og reising i oktober så vi har ikke fått så veldig mye tid sammen i det siste), så det var virkelig deilig. Hadde felles middag med samboerne på onsdag, og jeg er så glad for å bo med noen så herlige jenter! Tror det er mye av grunnen for at jeg trives i Trondheim. Om noen timer skal jeg og Kenny i bursdag til en venninne fra Salem, Johanna, (som har gått på samme videregående som meg i Bergen, men vi kjente ikke hverandre da). Hun har et smil og en glede som smitter uansett hvilket humør man er i. Jeg blir så glad av å være rundt slike personer! I morgen venter lesesalen, for nå er det nemlig blitt november which means eksamen om bare EN måned. Lurer på hvor tiden gikk, it’s all happening too soon.
(weheartit.com)

November

Legg igjen en kommentar

