Heim til mor og far

Nå er jeg hjemme i Bergen over helgen. Kom hit i formiddag og lunsjet med Charlotte i byen, så dro jeg hjem til et tomt hus og et ganske tomt kjøleskap (selvfølgelig hahaha). Det ordnet seg da mamma kom et par timer senere hjem fra jobb med flere handleposer full av god mat! Pappa kom også hjem fra jobb, og da var det tid for middag. Jeg hadde bestilt (og mamma hadde kjøpt) ferske reker og loff, NAMMM, superdigg for en fattig student som meg! Så var det tid for total chillax med mamma, dvs hver sin Macbook på fanget, nykokt svart kaffe og litt sjokolade, jeg viser mamma ny musikk på spotify som jeg tror hun kan like, og hun viser meg bilder som hun har tatt med sitt proffe kamera den siste tiden. KOSELIG. Så lagde vi gulrotkake. Jeg er nemlig veldig glad i det, men spiser det omtrent aldri! Siden jeg har bursdag om et par uker (og ikke skal være i Bergen da) bestemte vi oss for å feire meg litt på forskudd, og kake hører jo til på bursdager! I tillegg spiste vi jordbær OG iskrem – det beste som finnes! Deilig å komme hjem til mamma og pappa, her er ikke knekkebrød =) Neida, Hahaha.

Heim til mor og far

2 kommentarer om “Heim til mor og far

  1. adriana sier:

    Nam ! elsker gulrot kake eg også. Men ikkje den vi spiste på studentkafeen i trondheim, den var ikkje nam:P haha kos deg videre heime<3

    1. HAHA i knooow, den var virkelig IKKE en av de gode gulrotkakene.. men den meg og mamma lagde smakte heldigvis mye bedre😀
      Taaaakk<3 Håper du har en fiiin helg i Oslooo<3

Legg igjen en kommentar

