22.Okt.2012


Ny neglelakk i årets nyanse av grønn. Et av innkjøpene i helgen var en topp i samme farge fra Zara, og jeg elsker den. Elsker fargen. Samme med burgunder. Jeg kjøpte en enkel basics (på bildet) i burgunder. I dag har jeg vasket to etterlengtede maskiner med klær og drukket mye varm drikke. Jeg har nemlig fått vondt i halsen igjen.. Tredje gang denne høsten, men ingen av gangene har jeg blitt veldig syk, så håper det går over denne gangen også. Lever på fisherman’s friend (billigste og sterkeste halspastillen) og solhatt (naturmedisin som skal motvirke forkjølelse). Yeeah. Nå sitter jeg på lesesalen på Dragvoll (NTNU) og skal være her i kveld helt til jeg skal hjem og se 71 grader nord. I helgen skal jeg hjem til Bergen! Reiser fredagsmorgen og skal være til mandagsmorgen. Blir veldig kjekt å se igjen mamma og pappa, og flere av mine nærmeste venner.♥

22.Okt.2012

2 kommentarer om “22.Okt.2012

Legg igjen en kommentar

