Fredagsformiddag på lesesalen: kaffe, chilinøtter og oppgaveskriving.

Hejhej! Nå sitter jeg på lesesalen på Dragvoll og har nettopp tatt meg en pause og kjøpt chilinøtter, meller (karamellsjokolade) og fylt på kaffetermosen. Holder på å skrive en oppgave om Vishnuismen (i hinduismen) bare for å øve meg og for å bearbeide stoffet som jeg har lest. Om noen timer drar jeg hjem for å rydde litt i leiligheten (min uke å ta fellesarelaet), også får jeg besøk av Marita, storesøsteren min. Hun skal sove hos meg i helgen og bli litt bedre kjent med Trondheim by. I kveld skal vi på Sondre Lerche konsert! Gleder meg!!

Fredagsformiddag på lesesalen: kaffe, chilinøtter og oppgaveskriving.

Legg igjen en kommentar

