Prayer changes things

Jeg blir tatt vare på. Som kristen, i et forhold med Gud i fire år, har jeg opplevd at det er makt i bønn. Hver gang det har vært noe spesielt som jeg har bekymret meg over, så har jeg bedt til Gud om det. Senest et par uker siden ba jeg om noe som jeg har slitt med en stund nå, og dagen etter skjedde det noe (ikke tilfeldig) som viste seg å være det som skulle hjelpe meg å komme gjennom dette. Det finnes ingen tvil for meg om at Herren over universet bryr seg om oss og kan forandre ting i livene våre hvis vi ber om hjelp, og tror på kraften i Hans navn. Det er virkelig powerful og verdifullt.

 

Prayer changes things

En kommentar om “Prayer changes things

Legg igjen en kommentar

