So I’ll be bold, as well as strong, and use my head alongside my heart.

Nå sitter jeg på rommet mitt i leiligheten og får nydelig sollys inn vinduet denne fine ettermiddagen i Trondheim. Høsten er veldig fin her og jeg nyter de fine fargene, men det har blitt ganske kaldt i denne byen.

Denne uken har hver dag bestått av å ta igjen masse lesing på skolen og besøke en syk kjæreste. Mandagskvelden tilbrakte vi på legevakten, men nå går det litt bedre, og han kommer til å bli frisk om noen dager. I går var jeg på skolen og skrev en eksamensoppgave, og har funnet ut at jeg skal prøve å skrive minst en, helst to, eksamensoppgaver hver uke. Dette er den eneste måten jeg kan bearbeide stoffet skikkelig (siden jeg ikke har noen forelesninger eller seminarer) og måten jeg faktisk kan bestå eksamen på. Ellers skal jeg på jobb i morgen, og må ta tog i fire timer, tur retur, til butikken som jeg skal stå på demo i. Resten av denne fredagen skal jeg se på en ny eksamensoppgave, lage middag (kyllingsalat, NAM) og slappe av med Kenny. Ha en fin helg pretty faces♥

So I’ll be bold, as well as strong, and use my head alongside my heart.

Legg igjen en kommentar

