Tjenaaaa, Hur är läget??

Jeg syns det er så morsomt når svenske gutter sier «TJENAAA» og skal være så kule. Så da begynte jeg å gå rundt og si det på fest, og svenskene syntes det var så morsomt at de hver eneste gang ville at jeg skulle si det to ganger. LOL.

Fiffi (kallenavn for Sofie). En veldig cool Stockholm-tjej med dritkul klessil.

Jeg og min Anna♥

Dette er bilder fra onsdagen. Vi førfestet hos Karin og deretter dro vi ut på utestedet for studentene i Jönköping, som heter noe som «Akademien» eller noe. Vi vitnet mye rart og morsomt den kvelden, som feks en jente som danset LENGE foran alle med bar mage… trenger ikke utdype mer, men kan si at jeg kommer aldri til å glemme det synet. Majorlol!

Tjenaaaa, Hur är läget??

2 kommentarer om “Tjenaaaa, Hur är läget??

  1. A sier:

    hver gang jeg hører svensk party-snakk, tenker jeg somehow på Adam og Eva serien som gikk på NRK når vi var små. Hahahah. og JA, jeg vet at vi gikk i sånn 6 klasse. lol

Legg igjen en kommentar

