First week of October

Jeg kom hjem fra Sverige tirsdag morgen denne uken. Ble selvfølgelig forkjølet over natten på nattoget. Typisk med sånn syk-etter-ferie! Så tirsdagen ble bare brukt på å sove, pakke ut, vaske klær og catching up med kjæresten. Var 11 dager siden sist vi så hverandre, så det var digg! Onsdag og torsdag holdt jeg meg inne og skrev ferdig oppgave (om Jesus) i kristendommen. Rart å skrive akademisk og upartisk om min egen tro, men det er jo litt artig også på en måte. Onsdag kveld var jeg invitert i bursdag til søte Julie i klassen, sammen med flere fine jenter. Bilder fra kvelden kommer i et innlegg senere. Torsdag kveld kom fineste Adriana hele veien fra Oslo på besøk i Trondheim og sov hos meg til søndag. Vi har catchet up masse og hatt god kvalitetstid. Det var en fiiin og chillax helg med mine to Hotier

hahaha. Love the shoe.

I dag (søndag) har jeg vært på jobb på en bryllupsmesse. Vi var to stk fra Tassimo på demo blant flere andre stands. Det var mange folk og veldig travelt, alle ville jo ha varm drikke! Det var catwalk med bryllupskjoler og undertøy, samt konkurranser og andre kule ting. Utrolig artig!!

First week of October

Legg igjen en kommentar

