Jönköping

Nå sitter jeg på togstasjonen i Gøteborg etter en vidunderlig uke i Jönköping. Skal legge ut mange flere bilder fra uken!! Her er fra da Anna og Tanja tok meg med opp til en utsikt over byen en av de første dagene. Jönköping er en liten og koselig gammeldags by.

Det var så fint å se mine svenske tjejer igjen♥ Forrige mandag da jeg traff dem var det akkurat som om vi aldri hadde vært vekke fra hverandre, selv om det var fire måneder siden sist!

Jönköping

2 kommentarer om “Jönköping

  1. A sier:

    Såå fint at du hadde det bra! Elsker når det er sånn «we just met» feeling på gamle venner! Sånn var det med meg og Brita også! Love it😉

Legg igjen en kommentar

