Mirage Rock

Ingen fin høst uten Band of Horses! Heldigvis har de kommet med nytt album nå denne måneden som heter Mirage Rock. Har hørt en del på det denne uken mens jeg har vært på lesesalen. Foreløpig er favorittene mine Shit-In-Tourist, Slow Cruel Hands of Time og Heartbreak on the 101. Den førstenenvte er good-feeling og den andre er akustisk, rolig og nydelig. Den sistenevnte er albumets beste, men den har litt depressing lyrics. Vokalisten synger mye mørkere på versene enn han vanligvis gjør, og det funker utrolig bra. Åååh, for en fin låt!! Sangen jeg synger mest på er Dumpster World, syns den har så kult refreng, også digger jeg teksten. Ellers syns jeg albumet ikke er det beste de har laget, men alt i alt er det fint å høre på, so I’ll gladly accept it!

Hør på Spotify: Band of Horses – Mirage Rock

 

Mirage Rock

Legg igjen en kommentar

