Avreise til Sverige

Hejhej! Da er jeg ferdig pakket og klar for å reise med tog hele natten. Tar først toget fra Trondheim til Oslo S, så videre til Gøteborg, og deretter buss til Jönköping. Er fremme kl 13.30 på ettermiddagen i morgen. Skal være en uke, og kommer tilbake til Trondheim tirsdag morgen. Skolemessig går jeg bare glipp av to forelesninger, så det går fint. Vi har en oppgave i kristendomsfaget som jeg skal skrive på mens jeg er der. Jentene jeg skal bo hos har nemlig mye skole de også, så jeg blir med dem på skolen/biblioteket nesten hver dag. Så kan jeg lese og jobbe med oppgaven, og på ettermiddagen/kveldene skal vi kose oss! Blir utrolig herlig å se dem igjen. Nå må jeg faktisk skynde meg avgårde! Vi sees!! Ha en fin uke.

Avreise til Sverige

Legg igjen en kommentar

