Cafelove


Disse bildene er fra ca to uker siden, tatt med Kenny sin instagram. En av mine absolutt favoritt ting er å gå på kafè og bestille cappucchino. Men jeg gjør det ikke mye i Trondheim siden det er typisk å gå med venninner som man skal catch up with, og de aller fleste mine er jo hjemme i Bergen. Forresten, så finnes det flest kafeer og restauranter per innbygger her i Trondheim! Det er kjempemange å velge mellom til min store glede! Og en av mine favoritter har åpent til lenge på kvelden, så man kan liksom tilbringe en fredagskveld med venninner til sånn midnatt. KOOOS♥ Bergen skulle virkelig fått litt flere kafeer OG som vår åpent lenge (selv om de har noen som feks Cafe Opera som er åpent lenge).

Cafelove

Legg igjen en kommentar

