Blondie! …eller… Gulltopp?


I dag var jeg hos frisøren. Hadde planer om å stripe det lysere og ta litt ettervekst. Fant en bra salong og en lærling som ville gjøre det for en billig penge. På bildet ser jeg fornøyd ut, men egentlig tenker jeg slik:


For på disse webkamera bildene ser man nemlig ikke at jeg er blitt gullhår!!! Det ble jo nesten gult, og hun stripet mer hår enn jeg tenkte, men det er jo vanskelig å se når man sitter i stolen.. Da hun hadde fønet det så det bra ut i salongen, men da jeg kom ut i dagslys og i butikkspeil så jeg hvordan det egentlig så ut. Jeg trøster meg med at de fleste som har prøvd seg som blondiner har hatt et dårlig utfall en eller annen gang, og har måttet gått rundt med gulaktig blondt en stund. Kjøpte heldigvis med meg en shampo som skal ta vekk gulskjær, og i tillegg kjøpte jeg en god hårkur som ikke var altfor dyr, siden jeg vanligvis bruker dette men ikke har gjort det på en stund og håret skriker etter pleie. Jaja, jeg får heller gå tilbake om en stund og prøve å få dem til å fikse det, eller håpe at shampoen gjør mirakler. Epic fail.

Blondie! …eller… Gulltopp?

4 kommentarer om “Blondie! …eller… Gulltopp?

  1. Adriana sier:

    Har skjedd det samme med meg MANGE ganger. Men kan trøste deg med at lillashampo funker og at fargen dabber av etterkvart. Om rundt 2 veke er det ikkje så gale lenger. Men ikkje misforstå meg, det ser kjempe fint ut på bildene🙂 men I know How u feel<3

    1. BRA at det blir bedre!! Har jo den shampoen ja, så får håpe det blir bedre etter noen uker🙂 Hvis ikke går jeg inn igjen i salongen og ber de fikse det. Thanks for the encouragement :-D<3

  2. Kristine sier:

    Been there done that! Ser bra ut på bildene da, men det skjedde hver gang. Mer eller mindre;)
    Heldigvis går det over etter et par vask;)

Legg igjen en kommentar

