Miles to go before sleep

God morgen. Nå har jeg akkurat handlet mat på butikken og satt på en vaskemaskin. Spiste cottage cheese med syltetøy og et glass melk til frokost, NAM. Har laget kaffe og skal straks begynne på siste del av forrige ukes lesing. Denne helgen har gått i ètt. Fredag og lørdag var mine første dager på jobb i Fresch Thinking. Måtte ta toget to timer hver veg (noen ganger må man reise et stykke utenfor sentrum) både fredag og lørdag. Stod ved demobord og demonstrerte Tassimo sin varm-drikke maskin. Serverte ut smaksprøver av både latte macchiato, te, varm sjokolade (Freia), vanlig kaffe (Gevalia), espresso og chai latte. Selv sippet jeg på chai latte, den var sååååå god. Lørdag etter jobb dro jeg og Kenny direkte til tanten og onkelen min som bor her i Trondheim, for å passe de tre herlige ungene deres over natten. Vi fikk Dolly pizza levert på døren, og masse godteri. Søndag tok vi barna med på kino. Seinere tok jeg en liten tur på treningsstudioet og lagde god middag med herlige Siri (samboer). En travel og fin helg! Lørdag kveld overrasket Kenny meg med en gave: de fine øredobbene som jeg har på bildet. Ekte sølv med blå-grønn sten. Det er ikke ofte man får en overraskelsesgave som er så fin!! Takk♥

Miles to go before sleep

Legg igjen en kommentar

