Don’t let stupid things break your happiness

Det er så mye å lese i faget Sør-Asias religioner! Stoffet er tungt og vanskelig. Siden det ikke er forelesninger så blir det ekstra arbeid på meg å skrive notater. Det tar skikkelig lang tid… Jeg håper jeg klarer å få oversikt, men jeg må si at det er lenge siden jeg har hatt et så vanskelig fag å få grep rundt. Dette faget er like kaotisk som exphil. Hvis jeg sitter på lesesalen eller hjemme så må jeg ha noe sukker for å holde meg kvikk og våken, så i dag kjøpte jeg sjokolade i skolekantinen. Tror det har noe med at jeg bare sov fire timer i natt (snakket med søsteren min i telefonen til langt på natt og skulle tidlig opp på forelesning)… haha. Men jeg er en person som ikke bryr meg så mye hvis jeg ikke får mange timers søvn, siden jeg er ganske vant til å fungere uten!

Yeah, nå har jeg nettopp spist middag  (laksefillet og salat). I frysen så har jeg laksefillet, kyllingfillet og kyllingkjøttdeig (kjøttdeigen var 10 kroner på Rema, og jeg har delt den i tre deler, dvs ca 3 kroner for en middag uten tilbehør!!), også bytter jeg på å ha det sammen med enten salat eller pasta, som oftest, noen ganger ris. Så det går egentlig mest i kylling og laks, veldig typisk, men det er jo sunt og godt, så why not! Burde jo change it up litt, så kom gjerne med middagstips som er enkle og sunne! =)

Don’t let stupid things break your happiness

2 kommentarer om “Don’t let stupid things break your happiness

  1. A sier:

    B and I spiste sppe i går liksom.. gidder aldri å bruke tid på å lage middag.. haha. Men i dag får jeg middagsbesøk av Birte så jeg skal lage omelett🙂 MMmm!😀 husk å sove; du blir gretten hvis ikke😉

Legg igjen en kommentar

