Hammock

For tiden hører jeg nesten bare på to album av bandet Hammock, «Chasing After Shadows… Living With The Ghosts» og «Longest Year.» Tidligere har jeg bare hørt på albumet «Raising Your Voice… Trying To Stop An Echo.» Jeg har nesten ikke ord til å beskrive denne musikken. Sammen med bandene Sigur Ros og Explosions in the Sky er det ingen som lager så stemningsfull og nydelig musikk. Noen ganger blir jeg skikkelig «deep in mind and thought», eller så bare nyter jeg å ha det på i bakgrunnen. Musikken til Hammock treffer meg rett i hjertet, så dypt som det går an. Det er kunst.

Her er en sang fra albumet «Chasing After Shadows… Living With The Ghosts.»  Ta i høretelefoner og la denne låten inspirere deg. Spotify: Hammock – In the Nothing of a Night

Alt er vakkert i de minuttene jeg hører denne musikken. Uansett hva jeg tenker eller føler på.

Hammock

En kommentar om “Hammock

Legg igjen en kommentar

