Åpent hus, vafler og kaffe

I går (fredagskveld) hadde jeg og mine tre fine samboere, Kristin, Line og Siri, en slags innflytningsfest! Det var åpent hus fra kl 19, og folk kunne stikke en tur innom, komme og gå som de ville. Vi serverte vafler og kaffe. Jeg inviterte ikke så mange, bare Kenny (haha) og en liten gjeng fra Salem. Hovedsakelig var det de tre andre som inviterte folk, fra folkehøyskoler (flesteparten av alle som var der var fra Nordfjord haha) og Salem. På det meste var det over 50 stk!! I vår lille leilighet! Men det fungerte faktisk på et eller annet vis! Vi hadde omøblert litt slik at det ble bedre plass i stuen, og folk satt på gulvet, i sofaen, på stoler og stod på kjøkkenet. Vi fire jentene hadde også ryddet og vasket rommene våre og satt frem litt snacks, så folk kunne sitte der også og kose seg. Det var superkoselig, jeg møtte mange nye og flere som jeg allerede har hilst på tidligere. Kenny tok noen bilder, men det var for trangt til å få ta noen skikkelig bra bilder! (lol!) Desverre ble det ingen bilder av samboerne mine, men jeg skal ta et av dem en annen gang. Her er noen random bilder!

Skjønne jenter!

Litt trangt? Helt ok! Her sitter vi oppå hverandre.

haha, Ane!

Mange bein…

Nærbilde?

Nå vet vi iallefall at det er plass til flere enn vi tror! Det var en morsom og vellykket kveld.

Åpent hus, vafler og kaffe

10 kommentarer om “Åpent hus, vafler og kaffe

  1. Nina Julianne sier:

    Haha.. Du vet vel ikke tilfeldigvis om hun jenten i rødt på øverste bildet heter Ingjerd?😛 Tror jeg har vært på faddergruppe med hun…

    1. Ken sier:

      Heldigvis veit eg tilfeldigvis at ho naturligvis og vanligvis heite Ingjerd, så antagelivis og:-) forhåpentligvis har du sannsynligvis vore på faddergruppe med Ingjerd, nødvendigvis.

      1. Nina Julianne sier:

        Ja, litt rart å se kjente på den måten😛 Har ikke snakket så mye med henne siden fadderuken da..
        Jepp, begynt på mitt tredje år med psykologi og nå gått mer over til pedagogikk🙂
        Trives du her oppe?

  2. Nina Julianne sier:

    Fikk ikke til å svare på kommentaren din, så ble en ny :p

    Ja, veldig spennende, men er barn jeg vil jobbe med hovedsaklig. Og da passet det litt bedre med pedagogikk med tanke på det jeg vil🙂

    Godt å høre ! Veldig fornøyd med Trondheim som studentby🙂 Bor på Moholt (ikke på studentbyen), ikke så langt fra Strinda kirke hvis du har tatt 9’ern til Dragvoll? Du da?🙂

    1. Ja jeg tar 9ern til Dragvoll hver gang jeg skal på skolen, så vet hvor Strinda kirke er🙂 Jeg bor i Nedre Møllenberg, så veldig nært Solsiden.

      Trondheim er en veldig bra studentby, helt enig! Bra at du har funnet det som passer deg, ingenting er bedre enn det🙂 Jeg vil jobbe hovedsakelig med ungdom!🙂

Legg igjen en kommentar

