«A man, no matter how prudent, may easily go astray on a road if he has no guide» – John Climacus

Nå er det helg og jeg sitter på rommet mitt med en sjokoladekaffe (pulverkaffe) som jeg kjøpte i butikken i dag. Handlet en del mat og fylt opp kjøleskapet (den ene hyllen som er min) hehe. Forrige lørdag var jeg og Kenny på kafè hvor jeg drakk den beste cappuccinoen, sånn som på dette bildet♥

Startet dagen med en Puls time på SIT (student idretten i Trondheim). Denne uken har jeg vært på spinning, hardcore, egentrening og puls! SIT har tre studio, og det ene ligger veldig nært meg. Det tar bare 5 minutter å gå, superdigg! Dermed har jeg ingen unnskyldning for å ikke dra på trening… Om noen timer skal jeg gå opp til Kenny og tilbringe resten av kvelden der. Det blir deilig. Ha en god helg alle sammen!♥

«A man, no matter how prudent, may easily go astray on a road if he has no guide» – John Climacus

Legg igjen en kommentar

