Grattiiiiis kjære!!

I dag (klokken er over midnatt men la gå!) fyller Kenny 21 år! Gratulerer så mye med dagen elskling♥

Jeg hadde «laget» (alt jeg gjorde var å koke opp vann og blande inn posens innhold) favorittdesserten hans for anledningen: rød gelè! haha, such a kid. På toppen av det hele hadde jeg kjøpt bokstavlys, men to av dem knuste i tillegg til at de var for lange til å sette opp skikkelig hahaha fail.


I gave fikk han to billetter til YLVIS 4 som skal være i slutten av november her i Trondheim. Er skikkelig glad jeg fant ut at de hadde show i høst, gleder meg allerede! Og skjekk det kule bursdagskortet jeg gav da, haha.

Superfornøyd!

Som en litt mindre seriøs gave fikk han UNO kortspill (det er jo faktisk kjempegøy!!) som jeg KNUSTE han i nesten hver runde, og Pokèmon kort! hahahha, han er veldig glad i Pokèmon men det er en liten hemmelighet… men ikke nå lengre siden jeg skriver det på bloggen min. HEHE! Vi koste oss hele kvelden med UNO, gelè med vaniljesaus, solobrus, en stor skål med smash og masse kjærleik. Perfekt når det er midt i uken. =)

Grattiiiiis kjære!!

3 kommentarer om “Grattiiiiis kjære!!

  1. Ken sier:

    Takk Takk❤
    Hahaha du er så kul da, som trur at du er skikkelig tøff som snakker om pokemon. Eg skal vise deg eg…..

    -PIKACHU, JEG VELGER DEG !!!
    a pikachu appeared
    -PIKACHU BRUK THUNDERBOLT !!!!
    -bbzzzzzzzzzzzzzz

    haha etter eit godt elektrisk sjokk fra pikachu står nok håret ditt til alle kanta ja….. Den som ler sist, ler best😀 MOAHAHAHA :D:D:D:D

    1. HAHAHA looool LOSER!!!!!!! Jeg vinner LETT pokemon kamp mot deg… pikachu is old news, jeg har nemlig LIEPARD som har Sucker Punch som sitt angrep😀 (du ga meg jo det kortet remember?:-D)

Legg igjen en kommentar

